Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

    Με λένε Μαρίνο αλλά αν είχα γεννηθεί στην Αίγυπτο μπορεί να με λέγανε Μοχάμεντ
    Ξέρετε ότι στον μουσουλμανισμό δεν υπάρχουν είδωλα και αυτό είναι κάτι που με συναρπάζει και με οδηγεί απευθείας στην αναζήτηση του Θεού χωρίς εμπόδια. Ακόμα παραμένω ένας αγνωστικιστής, και σ΄ αυτό συνέβαλαν πολλά αλλά πρωτίστως  η Λιλή Ζωγράφου με την ¨ Αντιγνώση ¨ (Τα δεκανίκια του Καπιταλισμού). Ήταν μια μεγάλη ανατροπή στη ζωή μου. Τώρα θα με ρωτήσετε τι τα θέλεις όλα αυτά;
    Όμως αυτά και άλλα με συνδημιούργησαν ώστε να γίνω αυτό που είμαι σήμερα και να εκτίθεμαι σαν δημιουργός στο Λόγο και στην Μουσική που υπηρετώ και με έχουν διαμορφώσει ως πρόσωπο.
    Εκείνοι που με επηρέασαν επίσης ήταν ο Επίκουρος, ο Κάφκα στη ¨ Δίκη ¨, ο Μάρτιν Χαΐντεγγερ στο ¨ Είναι και χρόνος ¨, ο Καβάφης με τα ποιήματα του, ο Γ. Γραμματικάκης  ¨Στην κόμη της Βερενίκης¨, ο Ευγένιος Αρανίτσης με τα βιβλία του και τα ¨Παράδοξα¨ της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, ο ποιητής Δημήτρης Αγγελής και ο φίλος μου Θάνος Πυργαρούσης μυημένος  εξερευνητής στην αναζήτηση της αλήθειας
    Αρκετά χρόνια ένιωθα ότι με αποπροσανατόλιζαν αλλά  στην ουσία με μια αόρατη γομολάστιχα έσβηναν όλους τους εύκολους δρόμους της ζωής μου σαν να ήταν γραμμές που ήξερα να τους περπατώ με ελάχιστους μικροτραυματισμούς. Τους δρόμους του συλλογικού ασυνείδητου του ατομικισμού και της κατανάλωσης, ευτυχώς νιώθω να έχω κάνει αρκετή πρόοδο σ΄ αυτή την παράμετρο της ζωής μου.
    Η ατραπός όμως τελειώνει με το τέλος της ύπαρξης μας γι όποιον φυσικά αποφασίζει να συγκρουστεί πρωτίστως με τον εαυτό του και τις συνήθειες του, τα άλλα είναι απλώς δικαιολογίες, απλοί κομπάρσοι σε μια καθημερινή παράσταση της διεκπεραίωσης του χρόνου μας
    Όσο για την τραγουδιστική μου πλευρά ίσως εσείς το ξέρετε καλύτερα από μένα ότι όλη σχεδόν η Ελλάδα τραγουδά. Απλώς εγώ καθόμουν τραγουδώντας κάτω από ένα στύλο της ΔΕΗ  που φώτιζε μερικά τετραγωνικά ύπαρξης στην οδό Τύχης και Ματαιοδοξίας και έτυχε να με προσέξουν κάποιοι περαστικοί. Μεταξύ τους ήταν και κάποιοι σπουδαίοι δημιουργοί του τραγουδιού και μου έδωσαν μερικές ώρες ή μέρες δημοσιότητας και πρέπει να τους ευχαριστήσω γι αυτό.
   Μετά όμως κατάλαβα την παγίδα στο είναι μου.
   Όσο για την καταγωγή μου γεννήθηκα στην Κρήτη και την δεύτερη φορά στο Ασσουάν στην έρημο ψάχνοντας κάτι βαθύτερο που ίσως κάποτε το ανακαλύψω.
   Καταλάβατε πιστεύω ότι θέλω να γίνω ένας πολίτης του κόσμου χωρίς σύνορα, πατρίδες και εμπόδια, πολίτης μιας πατρίδας που λέγεται ¨ΓΗ¨. Εύχομαι να τα καταφέρω κάποτε…..

1 σχόλια:

Geove είπε...

To πιο ωραίο βιογραφικό που έχω διαβάσει, αγαπητέ.
Είθε οι αποστάσεις να καταργηθούν και οι αποχαιρετισμοί να αλλάξουν νόημα και σημασία.
:)

Συνολικές προβολές σελίδας

Από το Blogger.

Aναγνώστες