Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

TO ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2011

στο Μπάμπη και στη Φιφή

Διαλεκτική του κύματοs ή το κύμα τηs διαλεκτικήs και τα δύο πάσχουν από τη χρονικότητα τηs επανάληψηs,άρα η μη χρονικότητα τα προσπερνά αδιάφορα.Είμαι ένα δοκίμι του Λόγου που εκτίθεται κι εσείs βρε άσπονδοι φίλοι μου με είδατε ωs οκρίβαντα και όχι έστω σαν παιδί που ζωγραφίζει ενδεχομένως το λόγο με καρικατούρεs και άρα προσπαθεί ν'αποτυπώσει κάτι με το πρωτόλειο τηs σκέψηs και  δείτε με επιείκεια,απλά η σιωπή σαs δημιουργεί ερωτήματα.Αγαπημένοι μου φίλοι κάποια μέρα μετά από μία σφοδρή καταιγίδα και χιονόπτωση βγήκαν οι αλατιέρεs του δήμου στουs δρόμουs ώστε να διευκολύνουν τουs οδηγούs και τουs πολίτεs στην κυκλοφορία τουs στην πόλη.Μία γυναίκα ασυναίσθητα πήρε την αλατιέρα από το τραπέζι τηs κουζίναs τηs και βγήκε έξω να συνδράμει στο έργο των υπαλλήλων του δήμου ρίχνονταs αλάτι στο πεζοδρόμιο του σπιτιού τηs.Διαλεκτική τηs υπέρβασηs στη φαινομενικότητα λέω εγώ εσείs φίλοι μου τι λέτε.Από μικρό παιδί έβλεπα τιs λέξειs ωσάν πολύπλευρα αντικείμενα με χιλιάδεs παραμέτρουs και κώδικεs που ήθελα να κατακτήσω,από αυτή μου την προσπάθεια έγραψα το ΛΑΛΟΝ ΦΩΣ και τον ΑΝΤΙΛΟΓΟ. Η ανάβαση στην κορυφή του βουνού έχει πολλά μονοπάτια,καθέναs με το αλφαβητάρι τηs συνειδητότηταs του.Ευχαριστώ τουs αρωγούs αυτήs μου τηs προσπάθειαs με το ΛΟΓΟ.

Χρόνια πολλά σε όλουs σαs
και σαs ευχαριστώ για τη συνδρομή σαs στο ταξίδι μου αυτό με τιs λέξειs και τη σύνθεσή τουs.


3 σχόλια:

Α.Δημητρίου είπε...

Xρόνια πολλά.Αρκετό καιρό σε διαβάζω τώρα είμαι σε άδεια κι από συνήθεια ξυπνάω νωρίs.Έναs φίλοs μου μίλησε για σένα.Πιστεύω ότι έχειs πανέμορφεs κορυφώσειs στη γραφή σου όπωs και αδύναμα σημεία όμωs σημβαίνει αυτό σε όλουs τουs ανθρώπουs του λόγου.Μερικέs φράσειs στα γραπτά σου φέρνουν κάτι καινούριο στο λόγο,έχω όμωs κάποιεs ενστάσειs ωs προs το στήσιμο όλου αυτού του πράγματοs.Η ποίηση έχει και δομή ή γεωμετρία θα έλεγα στο θέμα τηs τύπωσηs επάνω σε οπουδήποτε και να γράφεται.Επίσηs η ξενόγλωσση εταιρία που διαχειρίζεται την ποιησή σου και ο λόγοs είναι ότι δεν χρειάζονται πάτρονεs και εδώ,φτάνει πια δεν είναι όλα καταναλωτισμόs.Eίσαι έτοιμοs πιστεύω να τα εκδόσειs όλα αυτά.Καλή τύχη.

Μαρίνοs Καρβελάs είπε...

Κύριε Δημητρίου σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου με τιs παρατηρήσειs σου , όμωs κιέναs εκδοτικόs οίκοs στην ουσία πατρονάρει τουs ανθρώπουs των γραμμάτων με παρασκηνιακό τρόπο αν και οι περισσότεροι δεν το αποδέχονται.Όσο για τη ξενόγλωσση εταιρία που αναφέρειs είναι ο Μπάμπηs και η Φιφή αγωνιστέs και με κουλτούρα και τουs είμαι ευγνώμων.Τώρα για τη γεωμετρία στην τύπωση νομίζω ότι συμβαίνει μόνο στα βιβλία.

Ανώνυμος είπε...

ΣτΟν Αντίλογο και στο Λάλον φωs είσαι επηρεασμένοs βαθύτατα από τον ΜΑΡΤΙΝ ΧΑΙΝΤΕΓΓΕΡ και περισσότερο απο τον ΖΑΚ ΝΤΕΡΙΝΤΑ ιδιαίτερα με τη θεωρία τηs αποδόμησηs κιαυτό δεν είναι μομφή αλλά έπαινοs.Το νόημα είναι διάσπαρτο σόλο το κείμενο κιο αναγνώστηs παίζει το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού αποθησαυρίζονταs το πνευματικό μονοπάτι που τον οδηγείs.O αναγνώστηs επίσηs δύναται να δημιουργήσει τη δική του αλήθεια με τα υλικά που του προσφέρειs απλόχερα χωρίs να μεταλλάζει την ήδη υπάρχουσα.Μέσα στιs διαστρωματώσειs - μονοπάτια αφέθηκα κιεγω των κειμένων σου απολαμβάνονταs ώρεs γαλήνηs και ενδοσκόπησηs. Σ'ευχαριστώ.

Συνολικές προβολές σελίδας

Από το Blogger.

Aναγνώστες