Κυριακή 12 Ιουνίου 2011
Ηδυλάλον Φως

Φωτογραφία Βασίλης Γόνης
Ηδυλάλον φως δώσε μου δρόμο
ανεξίτηλο να ξεδιψάσω,
με χάρτινο σώμα ανατρέχω
τη ζωοποιό αντίπερά σου,
ανύψωσέ με σε τέμπλο ανέμου
να γείρω στη φορά σου,
να εξαγνισθώ με πέταγμα άυλο.
Εκπορεύομαι από το έρεβος,
της Ιωνίας, με απέλυσε το πέλαγος.
Μ’ ένα μειδίαμα κουταλιού
βύθισα τον ξεριζωμό που
με κληρονόμησε
μεσ’ στα μανιασμένα κύματά του.
Ηδυλάλον φως σε προβλήτα
εξορίας βάπτισα την
πορεία μου, σε κάτοπτρο της
αμαρτίας έκρυψα το θυμό μου, θυμάμαι
και σε ανεμοπούλια στα σπλάγχνα τους.

Τις προσφορές μας λεηλάτησαν
οι γλάροι του έρημου φάρου,
το βραχώδες μου αναδύθηκε, μισός
είμαι πετρόσχημος,
οι διαβάτες της νύχτας μόνο,
το ανέγνωσαν
μήνες σιωπής στα σήματα
της θάλασσας με αποδήμησαν,
με τα σπασμένα όστρακα ηχούν
τα ψυχοσάββατα ταξίδια μου.
Άγρυπνο φως οι ορίζοντες
ξεσήκωσαν το μάταιο στην
πολιορκία,
οι επιστήθιοι κριτές σου,
ξόδεψα σε μοναχικό χορό
το μύχιο αλφάβητό σου.
Μ’ ένα μειδίαμα κουταλιού
με πότισαν πυροφάνια
νάματα στο βλέμμα
του αρχιπελάγους.

Άγρυπνο φως άνοιξε να φύγω
ένας απόκληρος νόστος
μ’ επιστράτευσε, σε ποιον να
το μαρτυρήσω που έμαθα τόσα να
θρηνώ σε αντιγράφου φωτός
την περιπλάνηση.
Πνέομαι φωνή ακούσια·
πώς να το ξεστομίσει ένα άηχο
σώμα. Ρίζωσα σε άρρυθμου καιρού
το βήμα, το θεμέλιό του της
θάλασσας η κοίτη, που με
αναδύει αρρίζωτο στην Ερμιόνη,
στη Φενεό, στην Τίρυνθα, στην
Τροιζηνία, στην Φλιούντα και
στην Αλικαρνασσό.
Ο βίος μου πέτρα στις Αμυκλές
γεννάει άμμο πεντάτευχο.
Ηδυλάλον φως να δώσει η χάρη σου
να με βρουν άνεμοι τυμβωρύχοι και να
με ανακρούσουν σε ανέγγιχτη
πολιτεία των κυμάτων.–

0 σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας

Από το Blogger.

Aναγνώστες